Obchodní podmínky

Zaručujeme ochranu vašich osobních údajů

Všeobecné obchodní podmínky – ASISTUI.cz


1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího, kterým je obchodní společnosti WONDER WEB spol. s r.o., se sídlem v Jindřichově, Jindřichov 415, okres Bruntál, 793 83, IČ: 11924985, DIČ: CZ 11924985, Společnost je zapsána pod spisovou značkou C 87166 vedené u Krajského soudu v Ostravě, zastoupená Lukášem Vondráčkem a Jiřím Víchou, uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího.

1.2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také „zákazník“).

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

1.4. Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

1.5. Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách www.asistui.cz


2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. Na vybrané webové stránce prodávajícího je uvedeno označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda cena obsahuje DPH nebo ne. Pokud cena neobsahuje DPH, je uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je dále vždy uvedena na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává platná po dobu, kdy je zobrazena na webovém rozhraní.

2.2. Prodejní formulář vždy obsahuje informace o zákazníkovi, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu dodání a informace o nákladech spojených s dodáním produktu nebo poskytnutou službou. U online kurzů nejsou účtovány náklady na dodání.

2.3. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (a ne po jejím potvrzení). Zákazník objednávku podá kliknutím na tlačítko "Odeslat". Od tohoto okamžiku vznikají práva a povinnosti mezi ním a prodávajícím, které jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Platnou elektronickou objednávkou je vyplnění všech předepsaných údajů v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s přídavkem nebo odchylkou.

2.4. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou viditelné ve způsobu objednávání a zákazník má možnost před odesláním objednávky tuto zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

2.5. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

2.6. Smlouva je uzavřena v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím osobám.

2.7. Prodávající je povinen dodat zboží/sluzbu, kterou si zákazník objednal, a zákazník se zavazuje tuto zboží/sluzbu převzít a zaplatit kupní cenu prodávajícímu. Prodávající je zbaven povinnosti doručit zboží/sluzbu v případě vyprodání zásob, což bude zákazníkovi sděleno.

2.8. Vlastnictví ke produktům/zboží přechází na zákazníka po zaplacení kupní ceny a jeho převzetí.


3. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY

3.1. Na stránkách prodejce je uvedena cena produktů, zboží a služeb včetně informace o tom, zda je v ceně zahrnutá daň (DPH) nebo je cena uváděna bez daně. V případě, že cena nezahrnuje daň, je také uvedena cena s příslušnou daňovou sazbou. Cena je vždy uvedena také na prodejním formuláři.

3.2. U fyzických produktů je zákazník povinen společně s cenou zaplatit také náklady spojené s balením a dodáním. Cena za balení a dodání je vždy uvedena na prodejním formuláři, pokud jsou tyto náklady účtovány prodejcem.

3.3. Prodejce vystavuje zákazníkovi fakturu, která slouží jako daňový doklad o zakoupení produktu, zboží nebo služby. Faktura je vystavena v souvislosti s platbami prováděnými na základě smlouvy mezi prodejcem a zákazníkem. Prodejce je plátcem daně z přidané hodnoty.

ZPŮSOB ÚHRADY:

3.4. Cenu produktu nebo zboží, včetně případných nákladů spojených s dodáním, hradí zákazník bezhotovostně na účet zvolený v prodejním formuláři.
3.5. Pro bezhotovostní platby využíváme platební metody připojené k platební bráně společnosti PayPall Inc., která zajišťuje zabezpečenou technologii pro přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti PayPall Inc. a nejsou nikým ukládána u společnosti ASISTUI.cz.

Můžete využít následující platební možnosti:

- Online platba kartou Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
- Bankovní převod na základě faktury.

3.6. Platba je měsíční, roční nebo jednorázová, v závislosti na typu balíčku a produktu.

3.7. Zákazník je povinen uhradit cenu spolu s uvedením správného variabilního symbolu platby. V opačném případě nebude prodávající schopen identifikovat platbu a poskytnout požadované plnění včas.

3.8. Kupní cena je splatná do 5 dnů od uzavření smlouvy, tj. od data vystavení první faktury. Jestliže nebylo uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt, zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

3.9. Zákazníkovi je poskytnuta zkušební verze, kterou může kdykoliv během této doby zrušit v nastavení svého účtu. Pokud není specifikováno jinak, platba probíhá platební kartou prostřednictvím platební brány PayPall.com.


4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1. Přístupové údaje budou prodávajícím poskytnuty zákazníkovi až po úplném zaplacení kupní ceny, a to nejpozději do tří dnů, obvykle však okamžitě, pokud není stanoveno jinak.

4.2. Klient se zavazuje zaplatit poplatek za službu ASISTUI.cz, pokud je nadále chce používat.

4.3. V případě, že klient nezaplatí za službu, má ASISTUI.cz právo neposkytovat službu až do úplného zaplacení.

4.4. V případě pozastavení účtu z důvodu neuhrazené platby má ASISTUI.cz právo - v případě potřeby - smazat data uložená v účtu zákazníka.


5. Zabezpečení a ochrana autorských práv

5.1. Přístupové údaje k produkční části ASISTUI.cz jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu nebo poskytnuté URL adrese. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.

5.2. Texty, audio a obrázky, které zákazník prostřednictvím webového rozhraní ASISTUI.cz vytvoří v placeném režimu je výhradním vlastnictvím klienta.

5.3. Texty, audio a obrázky, které zákazník prostřednictvím webového rozhraní ASISTUI.cz vytvoří v demo reřimu je výhradním vlastnictvím ASISTUI.cz. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu ASISTUI.cz je zakázáno.


6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

6.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele

6.2. Odstoupení je možno provést elektronickou formou na emailu: info@asistui.cz, písemnou formou pak na adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách viz výše, vždy s prohlášením, že kupující odstupuje od smlouvy a s přiložením kopie faktury – daňového dokladu. Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně zbytku předplatného. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.

6.3. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího

6.4. Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:

- prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti;

- porušení povinností na ochranu autorského práva (čl.5 OP) ze strany zákazníka.


7. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE

7.1. Vadné plnění  uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí.

7.2. Pro reklamaci nás prosím kontaktujte emailem na adrese info@asistui.cz. Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem.

7.3. Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady,  přiměřenou slevu z ceny a  není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na náhradu kreditů. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

7.4. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

7.5. Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací kurzy obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž  neodpovídá za  úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci v praxi.


8. GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

8.1. Odstoupení od smlouvy v případě nespokojenosti zašlete elektronickou formou na info@asistui.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupujete a s přiložením kopie faktury/daňového dokladu a data nákupu.

8.2. Peníze Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, a to do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy a zaslaného potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu na naši emailovou adresu. Po obdržení žádosti dojde automaticky k deaktivaci Vašeho přístupu k produktu.


9. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI

Firma asistui AI Software s.r.o. a její jednatelé se tímto zříkají jakékoli zodpovědnosti za přesnost informací a poskytnutou službu.

Veškeré informace jsou pouze výsledkem široké škály algoritmů, nemohou být považovány za odborné či směrodatné. Tyto informace mohou být považovány pouze jako doporučení a proto firma WONDER WEB spol. s r.o., provozující portál ASISTUI.cz ani její jednatelé nejsou zodpovědní za rozhodnutí, ani akci založenou na těchto doporučeních.

WONDER WEB spol. s r.o., provozující portál ASISTUI.cz ani jednatelé WONDER WEB spol. s r.o., provozující portál ASISTUI.cz a další, nenesou žádnou zodpovědnost za jakoukoli škodu či újmu způsobenou využitím informací získaných na portále ASISTUI.cz.


10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

10.1. Prodávající plně respektuje důvěrný charakter Vašich dat, která vyplňujete do objednávky. Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití. Používáme je k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci Vašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s Vámi, tedy veškeré zákaznické administrativy a rovněž k marketingovým účelům. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám.

10.2. Na požádání Vám společnost WONDER WEB spol. s r.o., provozující portál ASISTUI.cz podle možnosti obratem a písemně oznámí, zda a jaké osobní údaje má o Vás zaznamenané. Pokud by navzdory našim snahám o správnost údajů a aktuálnost byly zaznamenány nesprávné informace, na požádání je opravíme.Pokud máte otázky týkající se zpracování Vašich osobních údajů, můžete je směřovat na info@asistui.cz, kde Vám jsme k dispozici nejen v případě žádosti o informace, ale i v případě podnětů nebo stížností.

10.3. Získávání a zpracovávání osobních údajů

Když navštívíte naše webové stránky, zaznamenají naše webové servery standardním způsobem IP adresu, která vám byla přidělená poskytovatelem internetových služeb, webovou stránku, z které nás navštívíte, webové stránky, které u nás navštívíte, a také datum a délku návštěvy. Osobní údaje se zaznamenají jen tehdy, když nám je poskytnete z vlastní vůle, například v rámci registrace nebo na realizaci smlouvy. Postoupení osobních údajů státním zařízením a úřadům následuje jen v rámci závazných právních předpisů.

10.4. Možnost odhlášení

Chceme Vaše údaje použít k tomu, abychom vás mohli informovat o našich produktech a službách, případně zjistit váš názor na ně. Účast na takovýchto akcích je samozřejmě dobrovolná. Pokud byste s nimi nesouhlasili, můžete nám to kdykoliv oznámit, abychom mohli údaje podle toho zablokovat. V případě emailové komunikace se z odběru můžete kdykoliv odhlásit s pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu.

10.5. Souhlas se zpracováním osobních údajů

Vyplněním prodejního formuláře zákazník souhlasí se zařazením jím vyplněných osobních údajů do databáze společnosti WONDER WEB spol. s r.o., provozující portál ASISTUI.cz, a s jejich následným zpracováním prostřednictvím pro marketingové účely a obchodní sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., a to na dobu do odvolání souhlasu.

Zároveň zákazník uděluje souhlas s tím, aby mu prodávající zasílal informace o připravovaných akcích a nabídce svých obchodních partnerů.

10.6. Cookies

Společnost WONDER WEB spol. s r.o., provozující portál ASISTUI.cz používá cookies k tomu, abychom mohli sledovat preference návštěvníků a podle toho optimálně vytvářet webové stránky. Cookies jsou malé “soubory”, které se uloží na Váš pevný disk. To vede k usnadnění navigace a zajištění vysoké míry uživatelského komfortu webové stránky. Cookies se mohou využívat ke zjištění, zda jste už ze svého počítače navštívili naše stránky. Identifikuje se pouze cookie na Vašem počítači.

Používání cookies můžete deaktivovat ve Vašem internetovém prohlížeči.


11. UKLÁDÁNÍ DAT, NEVYUŽITÝ KREDIT A TRIAL ZKUŠEBNÍ VERZE

11.1. - Ukládání dat - Pokud není stanoveno jinak, ASISTUI.cz uchovává uživatelská data jako vygenerované texty, audio, video či obrázky a další obsah vytvořený umělou inteligencí po dobu 3 měsíců a během této doby si můžete takový obsah libovolně stáhnout nebo s ním pracovat. ASISTUI.cz si vyhrazuje právo po uplynutí těchto 3 měsíců data smazat za účelem uvolnění systémových prostředků pro další uživatele.

11.2 - Nevysvoboditelný kredit - Kredit je přenášen do následujících měsíců nebo období POUZE při aktivním členství a předplatném. V případě neaktivního členství, expirovaného členství nebo jinak nezaplaceného členství v rámci ASISTUI.cz (například neuhrazená faktura, neúspěšná platba kartou a podobně) si vyhrazujeme právo vymazat zbývající nevyužitý kredit.

11.3 - Kredit zkušební verze (trial) - Tento kredit bude smazán poté, co zaplatíte předplatné na další období, a místo toho dostanete kredit odpovídající zaplacenému předplatnému.


12. Politika spravedlivého užívání (Fair Use Policy, FUP),

omezení generování, používání botů a zneužívání systému ASISTUI.cz automatizovanými systémy V ASISTUI.cz neomezuje uživatele žádným způsobem, avšak používáme několik pokročilých filtrů, které brání zneužívání předplatného a používání automatických systémů, známých jako boty. Používání automatických systémů, botů nebo jiného softwaru pro zneužívání a nadměrné vytěžování aplikace ASISTUI.cz je bez předchozího svolení zakázáno. Pokud zjistíme, že nějaký uživatel tyto systémy používá bez našeho vědomí, vyhrazujeme si právo uzavřít takový účet a ukončit veškerou spolupráci. Základním limitem pro každého uživatele jsou 2000 generování denně, což považujeme za naprostý nadstandard a naprosto dostačující limit pro všechny uživatele (běžní uživatelé těchto limitů nedosahují). Taktéž si vyhrazujeme právo okamžitě uzavřít uživatelský účet a zablokovat přístup do ASISTUI.cz v případě, že se pokusíte neoprávněně zasílat požadavky do našich systémů, či se budete snažit nadměrně je vytěžovat a podobně. V tomto případě nebude uživateli vrácen kredit.


13. VYUŽÍVÁNÍ APLIKACE ASISTUI.cz V ROZPORU SE ZÁKONY ČR A EU.

Společnost WONDER WEB spol. s r.o., provozovatel portálu ASISTUI.cz si vyhrazuje právo suspendovat a ukončit užívání takovým uživatelům, kteří jeho využíváním porušují platnou legislativu České republiky a Evropské unie a to bez předchozího upozornění.


14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ.

14. 1. Informace o mimosoudním vyřizování stížností spotřebitelů a dohledu či státním dozoru
Mimosoudní řešení sporů mezi spotřebiteli a prodávajícími se provádí především formou mediace nebo arbitráže, které jsou založeny na dobrovolné účasti obou stran a zajišťují objektivitu a nestrannost. Dozor nad tímto procesem vykonává Česká obchodní inspekce, která je orgánem státní správy. Jejím úkolem je kontrolovat a dozírat na právnické i fyzické osoby, které prodávají nebo dodávají výrobky a zboží na vnitřním trhu, poskytují služby nebo se věnují podobným činnostem, poskytují spotřebitelské úvěry nebo provozují tržiště (tržnice), pokud k této funkci není určen jiný správní úřad podle zvláštních právních předpisů. Podrobnější informace lze nalézt v zákoně č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci.

Pokud dojde k spotřebitelskému sporu mezi prodávajícím a zákazníkem, spotřebitel má právo na jeho mimosoudní řešení. Tímto subjektem je Česká obchodní inspekce, podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Všechny podrobnosti o mimosoudním řešení lze najít na webových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít také online platformu pro řešení sporů, kterou zřídila Evropská komise na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14. 2 Účinnost
Podmínky nabývají účinnosti od 25.1.2024. Informace jsou zveřejňovány především na webových stránkách https://asistui.cz a dalších informačních kanálech, obvykle prostřednictvím e-mailu. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek kdykoliv bez předchozího upozornění. Každá nová verze podmínek je zveřejněna na webových stránkách https://asistui.cz a je označena datem účinnosti. Všechny objednávky se vždy řídí aktuální verzí obchodních podmínek.